idolgenrep på Malmö Arena



Igårkväll var jag på idolgenrep. Trodde aldrig jag skulle hinna med tåget ens till helsingborg men det gjorde jag! Och därefter blev det bussresa till Malmö. Vi fick äta tillsammans med idolerna, bl.a. Andreas Weise! Sen satt vi väldigt nära scenen och allt var super! Rätt roligt att läsa tidningen idag om Peter Jidhes "blodiga krock på scenen" då han egentligen fick ett litet litet sår. Men allt var riktigt roligt. Jag tror man skrattar tusen gånger mer på ett genrep än vad man gör annars. Och även fast det mesta var roligt och gick fel så sjöng idolerna otroligt bra! Alltid bättre live än i TV, alltid.

Jag vill göra om det här, synd att Weise var borta bara.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0